Διαχείριση Οργανισμού HCI-Masters #2
Replies: 2 comments
-
Συμφωνώ με τα λεγόμενα του Γιάννη γιατί πρώτον θα ήταν "άδικο" (να το θέσω έτσι) να πέσει όλη η δουλειά του μαθήματος σε ότι αφορά τα ομαδικά, πάνω σε δύο άτομα, αλλά κιόλας θα ήταν ευκαιρία για κάποιους να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στο GitHub αλλά κιόλας να το μάθουν. Μην ξεχνάτε ότι όσοι απο εμάς ασχολούμαστε με τον προγραμματισμό, το GitHub είναι ένα must εργαλείο που πρέπει ο προγραμματιστής να χρησιμοποιεί. |
Beta Was this translation helpful? Give feedback.
-
Επειδή βλέπω 6 από τα 8 άτομα έχουμε ψηφίσει. Λογικά συμφωνείτε με την πρώτη επιλογή που είναι για : Ομάδες 2 ατόμων που αναλαμβάνουν την διαχείρηση για τις επόμενες 2 εβδομάδες. 3 ομάδες για 9 εβδομάδες. Θέλετε να γίνει η διαχέιρηση ακριβώς στις εβδομάδες που μείνανε ; |
Beta Was this translation helpful? Give feedback.
-
Καλησπέρα και πάλι. Ο σκοπός αυτού του poll είναι η άποψη σας πάνω στο κομμάτι του maintenance του οργανισμού και του φόρτου εργασίας του. Μιας και υπάρχουν αρκετές υποχρεώσεις τις ερχόμενες εβδομάδες/εξάμηνο σχετικά με το μάθημα, το μεταπτυχιακό αλλά και προσωπικές υποχρεώσεις, θα θεωρούσα σωστό να γίνει ένα poll ώστε να δούμε πως θα κινηθεί το διαχειριστικό κομμάτι μεταξύ μας μιας και είμαστε αρκετά άτομα ώστε να χωρίσουμε "την δουλειά" του οργανισμού και να μην πέφτει η επιπλέον δουλειά μόνο σε 2 άτομα.
Τι προτείνω εγώ :
π.χ.
1η-2η εβδομάδα ( Ομάδα 1 : Φώτης - Γιάννης ) , δημιουργία οργανισμού , δημιουργία webinar
2η-3η εβδομάδα ( Ομάδα 2 : X - Y ) , task1, task 2
4η-5η εβδομάδα ( Ομάδα 3 W - Z ) , task3, task4
κλπ κλπ
Θα ήταν καλό να έχουμε αποφασίσει μέχρι το επόμενο μάθημα ( 26/10 )
7 votes ·
Beta Was this translation helpful? Give feedback.
All reactions